+ Reply to Thread
Results 1 to 8 of 8

Thread: I mandags var jeg Mod jomfru

I mandags var jeg Mod jomfru

Nu er jeg blevet færdig med mine to første mods.

"vvs" versionen er inspireret af "the copper" og "the fog log". Den kører på et 18500 batteri, og er med en mekanisk knap.

Den lidt mere fine af de to, som jeg indtil videre har døbt "The Tin man" er stort set lavet efter Conmans diagram fra madvapes "how to" sektion. Den kører ligeledes med et 18500 batteri. Knappen til denne er IP65 godkendt, hvilket betyder at den er støv og stænktæt, den kan findes her http://elektronik-lavpris.dk/product...68&language=mq
    Vedhæftede billeder

Senior Member Botzmann's Avatar
    Lokation
    Fyn (Faaborg)

Det ser fint ud, det du har siddet og hekset med, det er altid spændende at se noget af det
    folk går og pusler med selv, bliv endelig ved
    Tornado LR - Indulgense MOD - KR808 kit - EM Riva

Jeg takker.

Man får helt blod på tanden, jeg kan næsten ikke holde op med at kigge efter ting jeg vil kunne bruge til et nyt projekt.

Lokation
    Fyn (Faaborg)

Quote Originally Posted by NikolajVad View Post
    Jeg takker.

Man får helt blod på tanden, jeg kan næsten ikke holde op med at kigge efter ting jeg vil kunne bruge til et nyt projekt.
    Prøv at gå ind på www.dealextreme.com de har rigtigt mange sjove ting man kan lave mods med, og de har gratis forsendelse
    og hvis du samtidig når du ligger en bestilling køber en gaveindpakning, så bliver den sendt som gave og du slipper for at pakken
    bliver toldgebyrbelagt.

Men jeg kender det, jeg kan næsten heller ikke se en lommelygte eller en rund cylinderting etc. uden at jeg tænker i Modding det
    er meget sjovt.
    Last edited by Botzmann; 30-07-2010 at 02:02.

Selvom dealextreme er fantastisk, så er det jo ikke altid, at man kan vente en to - tre uger, hvis det er lige nu hobbygenet klør

Lokation
    Fyn (Faaborg)

Quote Originally Posted by NikolajVad View Post
    Selvom dealextreme er fantastisk, så er det jo ikke altid, at man kan vente en to - tre uger, hvis det er lige nu hobbygenet klør
    Nej det kan du have ret i

Skal der moddes kan det være svært at udsætte, så skal folk gemme deres blendere, eltandbørster og andre gadgets
    godt af vejen

Lokation
    Fyn (Faaborg)

Du kunne jo kalde VVS versionen af "The Copper" for "Galvano", da den er udført
    i galvaniserede rør, du kan evt. hive dimensionen på røret med ind "The 3/4 inch Galvano"

"The 3/4 inch Galvano" has a nice ring to it... En absolut ecig håndværkermodel, til manden der ikke har noget i mod at løfte jern mens han damper...

+ Reply to Thread

Bookmarks